04 december 2008

Program 10/12/08

Filmski večer:
Ali dialektika lahko razbija opeke? [La Dialectique peut-elle casser des briques?]
(v sklopu cikla situacionističnega filma)

Sreda, 10. december 2008, ob 20h

Filmski prvenec nekdanjega člana Situacionistične Internacionale, sicer bolj znanega po tem, da je podpisan pod knjigo Énrages et Situationists dans le mouvement des occupations, France, May ’68. Zvest metodi détournementa in iskanju novih načinov za izražanje teorije, je Vienet vzel nek pozabljen kung-fu film iz petdesetih let in mu na novo dodal dialoge. Rezultat je, da namesto puhlic mitskega spopada med sovražnimi klani, na ekranu spremljamo razredni boj revolucionarnega proletariata proti razredu lastnikov kapitala. Za pokušino nagovor iz filma: “Da ne slišim več besede o razrednem boju! Sicer nad vas pošljem moje sociologe! In če bo potrebno moje psihiatre! Moje urbaniste! Moje arhitekte! Moje Foucaulte! Moje Lacana! In če to še ne bo zaleglo, bom nad vas poslal še moje strukturaliste!”

Film je v francoščini z angleškimi podnapisi.
režija: René Viénet
trajanje: 90 min
leto: 1973

Projekciji sledi diskusija ali pa tudi ne.

Več informacij o filmskem ciklu najdeš tu.

Ni komentarjev: